Potencianövelés természetes módon? Igen!

Potencianövelés természetes módon? Igen!

Publikálva: 25.01.2021

Nézet: 858

Ha gond van a férfi potenciával az nem csak a nemi életre, de az élet bármely területére kihathat. Nem érdemes elmenni mellette, mert lehet tenni ellene!

Ma minden második negyven éves kor fölötti férfi küzd merevedési problémákkal. De pszichés okokból kifolyólag olykor a negyvenet sem várja meg a probléma, akár már a harmincas évek elején is előfordulhat.

Potencia zavar esetén hiába van meg a kellő nemivágy a férfinél, nem alakul ki a hímvessző megfelelő merevsége az együttléthez. A probléma mögött lehet szervi elváltozás vagy pszichés ok – a tünetek jelentkezése után ennek minél előbb érdemes utánajárni, hiszen ennek tükrében indulhat el a megfelelő kezelés. A jó hír az, hogy ha nem szervi elváltozással állunk szemben, akkor elegendő lehet némi változtatást eszközölni az életmódban.
 

Mire figyelj, ha nálad is fennáll a probléma vagy szeretnéd elkerülni azt?


Számos étel jótékony hatással van a potencia zavartalan működésére, ilyen az avokádó, a zeller, az osztriga vagy az olajos magvak. A megfelelő táplálkozás mellett javasolt kerülni az olyan káros szokásokat, mint a dohányzás vagy a rendszeres alkoholfogyasztás. Továbbá szintén kerülendő az állandó stressz és a rendszertelen alvás.

Illetve sokat tehetsz az örömteli együttlétért, ha nem csak a szexet igyekszel sportként megélni, de a hétköznapok egyéb területein is törekszel az aktív életmódra. Mozogj rendszeresen, ha másra nincs időd, legalább heti három alkalommal járj el futni, kocogni, vagy végezz speciális tornát a potencia helyreállítása érdekében. A megfelelő életmóddal tehát sokat tehetsz magadért természetes módon, emellett esetleg szedhetsz még az egészséges potenciát támogató étrend-kiegészítőt is.
 

Milyen potenciajavító, -megőrző gyakorlatok javasoltak?

 

Csípőnyújtás


A nyújtás alapeleme kell, hogy legyen a mindennapoknak, főleg, ha ülőmunkát végzel. Ha pedig még a potencia zavara is fennáll, különös figyelmet kell fordítani a csípőnyújtásra. Legegyszerűbb módja, ha előre nyújtott lábakkal és egyenes háttal a földre ülsz, és nyújtott karokkal arra törekszel, hogy elérd a lábujjakat. Elsőre lehet, hogy nem fog sikerülni, akkor addig nyújtózkodj ameddig jól esik. Mindennap egy kicsit jobban fog menni.
 

Potencia-háromszög


Ez a gyakorlat a jóga alapjaként is ismert, de kevesen tudják, hogy az egyik legkedvezőbb póz a merevedési zavarral küzdőknek. Szintén ülj egyenes, előrenyújtott lábakkal a talajra. Tartsd egyenesen a hátad miközben a hátad mögé helyezed mindkét kezed úgy, hogy az ujjak előre mutassanak. Majd óvatosan kezd el a hátsódat elemelni a talajtól. Ügyelj közben a légzésedre, ne maradjon ki. Maradj így néhány percig, majd finoman engedd le magad, és ismételd néhányszor a gyakorlatot.
 

Medencekörzés


A medencekörzés sokaknál már önmagában is izgalmat kelthet és növelheti a merevedés lehetőségét, ugyanakkor az előző két gyakorlathoz hasonlóan fizikailag is segíti azt. Állj egyenesen, terpeszd a lábaidat váll szélességben, próbálj lazán állni és csípőre tett kézzel lassan kezdd el a gyakorlatot. Told hátra a fenekedet és kilégzés után kezdj el a medencével való apró köröket leírni. Addig ismételd a gyakorlatot, amíg kényelmesnek érzed.

Mindezek mellett az alap edző gyakorlatok is kiváló hatással lehetnek a férfi gondokra, végezz naponta fekvőtámaszt és hasprést. Így nem csak a potenciádnak, de a teljes izomzatodnak segítesz a fejlődésben. Ha a probléma nem szűnik, természetesen keresd fel az orvosodat és konzultáljatok a további lehetőségekkel kapcsolatban.