icon

Testi, lelki egészségünk megőrzése mellett a mentális egészségünk védelme is kiemelten fontos. A naponta ránk zúduló stressznek, a rengeteg tennivalónak és elvárásoknak köszönhetően agyunk teljesítménye csökkenhet. Mentális fáradtság lehet úrrá rajtunk, melynek következtében a mentális képességeink romolhatnak. Tehát a gondolkodásunk hatékonysága csökkenhet, tanulási készségeink rosszabbodhatnak, memóriánk pedig csakugyan romolhat. Érdemes ginkgo bilobát tartalmazó étrend-kiegészítőt szedni, mert a ginkgo biloba hozzájárul a megfelelő agyi vérkeringés fenntartásához, azaz támogatja az agy tápanyag-, illetve oxigénellátását. Emellett azonban a megfelelő mennyiségű alvás, illetve valamilyen rendszeres testmozgás végzése is segíthet a kikapcsolódásban, a mentális egészségünk megőrzésében, illetve az egészséges egyensúly fenntartásában. Próbálja ki a Walmark RelaxWell-t, ami tradícionálisan alkalmazott növényi hatóanyagokkal – Valerianával és komlóval hosszú távon alkalmazva is biztonságos. A GinkoPrim Max 120 magnézium tartalma hozzájárul az idegrendszer megfelelő működéséhez, a normál pszichológiai funkció fenntartásához.

Alkategóriák

Gyomorfájás a stressztől? Tudjuk, mit tehetsz ellene
02.08.2019

Gyomorfájás a stressztől? Tudjuk, mit tehetsz ellene

Napi szinten stresszelsz és valami vagy valaki mindig idegesít? Akkor csoda lenne, ha a gyomrod nem lenne érintett. Egyes tudományos kutatások szerint a gyomrunk a “második agyunk”, melynek sok egyéb mellett meg kell birkóznia aggodalmainkkal és érzelmeinkkel is. Ez a megterhelés fizikai szinten megmutatkozhat émelygés, váratlan alhasi fájdalom, étvágytalanság vagy gyomorégés formájában. A hagyományos orvoslásban ezeket a gyomorneurózis tüneteiként ismerik.

Olvasás tovább
Nézet: 9783