„Nyárra úgyis lefogyok” – tippek diétához

„Nyárra úgyis lefogyok” – tippek diétához

Publikálva: 22.02.2019

Nézet: 343

Diéta, vízfogyasztás, sport, rendszeresség, fokozatosság – néhány vezényszó, amelyeket szem előtt kell tartani, amennyiben a bikiniformára készülünk. Ha tudatosan állunk hozzá, nem lesz olyan nehéz, mint gondoljuk.

Diéta, sok folyadék

Természetesen nem akarjuk feltalálni a spanyolviaszt, tehát sok újdonságot nem tudunk elmondani a fogyókúrával kapcsolatban. Az alapokat viszont érdemes átismételni, mert ezek is elegendőek lehetnek.
 
Ha a fogyókúra szót halljuk, mindenkinek automatikusan társul emellé a diéta. Nem kérdés, hogy a két legfontosabb dolog egyike a helyes táplálkozás. Kezdhetnénk sorolni a különböző módszereket, de annyi van már, hogy reggelig ezt a cikket olvasgatnád… Inkább egy általános igazságra erősítünk rá: a legtöbb esetben csak és kizárólag az ember kitartásán múlik, hogy mennyire tartja be a táplálkozási szabályokat, amelyeket maga elé támaszt. Az, hogy nincs rá idő, egyszerű kamu, amivel magunkat verjük át – ha reggel fél órával korábban kelünk, vagy lefekvés előtt átgondoljuk, mi lesz a másnapi menü, nem okoz majd gondot az alapanyagok beszerzése sem.
 
Azt sem lehetetlen betartani, hogy igyunk sok folyadékot, de az ne cukros lötty legyen, hanem valami egészséges, tiszta ital. Lehet ez a víz is, amelyből – testsúlytól függően – napi három literrel már segítünk testünknek a hidratáltság fenntartásában és a méregtelenítésben.
 
Rendszeresség a sportban

Hiába csábító, a nasi nem fér bele: csalónap helyett olyan édességeket fogyasszunk inkább, amik egészségesek. Lehet ez gyümölcs, vagy azok a cukormentes, mindenmentes termékek, amikkel tele vannak a boltok, és már annyival nem is drágábbak, mint egészségtelen társaik.
 
Fontos a rendszeresség: együnk naponta többször keveset. Az ötszöri étkezés sok embernek bevált, ilyenkor hiába visz be kis mennyiséget valaki, a fokozatosság miatt nem, vagy csak kevésbé jelentkezik az éhségérzet. A fűszerek szintén lehetnek zsírégető hatásúak, érdemes utánanézni, melyekkel tehetjük könnyebbé a dolgunkat.
                       
A táplálkozás mellett a másik alapeleme a fogyókúrának a sport. Itt is a kitartás a legfontosabb, hogy a testünket hozzászoktassuk a terheléshez. A kezdésnél még távolinak tűnik, de egy idő után mindenkinek jól esik majd a rendszeres testmozgás.

Az aktív sportolás meglehetősen igénybe veszi szervezetünket, így érdemes a megfelelő tápanyagokat bevinnünk, hogy megvédjük ízületeinket és porcokat a sérülésektől. A teljeskörű ízületi gondoskodásra kifejlesztett Proenzi termékek elérhetőek webshopunkban.

Szóval hajrá, kitartás! Mindjárt itt a nyár, miért ne sikerülne?